Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

Μπλε: Φοβάμαι


Άλλαξα το βίντεο με αυτό το slideshow για καλύτερη ποιότητα ήχου.



Στίχοι: Μπλε
Μουσική: Μπλε

Μέσα στα μαλλιά σου πετάω
τις στιγμές μου μεθάω
σ' αγαπώ και φεύγω.
Πάνω στα δυο χέρια σου λιώνω
ένα στίχο σκοτώνω πάρε με μαζί σου,
Είσαι πολύ κοντά, είσαι πολύ μακριά!

Φοβάμαι, φοβάμαι, φοβάμαι
μην ακούς τι λέω
Φοβάμαι, φοβάμαι, φοβάμαι
μην ακούς τι λέω

Σβήνω, το όνομα σου και σβήνω
την ψυχή μου αφήνω
σε φιλιά που καίνε.
Κοίτα πόσο έχω αλλάξει,
σαν Θεός έχω στάξει, Κυριακή ο χρόνος.
Είσαι πολύ κοντά, είσαι πολύ μακριά!

Φοβάμαι, φοβάμαι, φοβάμαι
μην ακούς τι λέω
Φοβάμαι φοβάμαι φοβάμαι
μην ακούς τι λέω

7 σχόλια:

Inspirus είπε...

Πολύ καλή η σελίδα σου και εξαιρετικές οι μουσικές επιλογές σου!
Αληθινή έκπληξη, για μας που σε ξέραμε μόνον ως σκακιστή!

Pitselos είπε...

@inspirus:
Ευχαριστώ πολύ. Χαρά μου να δείχνω ότι υπάρχουν και σκακιστές που δεν είναι μονόχνοτοι. Και θα ήθελα πολύ να μάθω ποιος σκακιστής είσαι (όχι κατ' ανάγκη εδώ).

@aplagoddess:
Κατερίνα, το link φαίνεται να μην έχει πρόβλημα από εδώ. Κοίταξέ το και εσύ και πες μου.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά όσο το κοιτάω οι μουσικές προτιμήσεις είναι πολύ καλές ... Είπαμε εκ πρώτης βγαίνουν τα συμπεράσματα εκ δευτέρας επαληθεύονται.
Δεν χρειάζεται να δώσω όνομα φαντάζομαι.

Pitselos είπε...

Χαίρομαι πολύ που αρέσουν.
Σχεδόν κάθε τραγούδι που έβαλα είναι συνδεδεμένο με τον έναν ή άλλο τρόπο με τη ψυχή μου.
Κατά κάποιον τρόπο είναι ένα άλμπουμ αναμνήσεων και αισθημάτων.
Και φυσικά δε χρειάζεται να αφήσεις όνομα. :)

Ανώνυμος είπε...

Θα πρότεινα: Walking in the air - Nightwish
νομίζω ότι ταιριάζει , γενικά ...
see you....

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν? Πρόσεξα ψάχνοντας ότι δέχεσαι και παραγγελιές... από εδώ και πέρα λοιπόν με όνομα: ice

Ανώνυμος είπε...

και για να μην μπλεχτούμε ο/η ανώνυμος που ζητάει Nightwish έγινε ο/η ice