Σάββατο 22 Μαρτίου 2008

Νίκος Κουρκούλης: Αφιερωμένο

Ποιος είπε ότι ο Κουρκούλης λέει μόνο τσαχπινογαργαλιάρικα;
Αυτό το τραγούδι είναι φοοοβεεερόοοο.



Στίχοι-Μουσική: Γιώργος Μουκίδης
Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Κουρκούλης

Και μετά τι μένει όλα γύρω είναι γκρίζα
και μεσ΄την κορνίζα η φωτογραφία σου
Πρέπει να τη βγάλω πάει τώρα ένας μήνας
και με τυραννάει όλο η απουσία σου
Όσα μου΄χεις τάξει όλα τα΄χω φυλαγμένα
κι ότι μου΄χεις γράψει στη καρδιά μου το΄κρυψα
κι όταν ξεφυλλίζω τα γραμμένα ένα ένα
άλλο δε θυμώνω που πολύ σ΄αγάπησα

Refrain:
Άγγελοι θα έρθουν να σε βρουν
κι ένα τραγουδάκι θα σου πουν
αφιερωμένο από έναν ξένο
σε αυτούς που ξέρουν ν΄αγαπούν

Άραγε ποιος φταίει πια δεν έχει σημασία
είσαι μακριά μου μα σε νιώθω δίπλα μου
Μ΄ενοχλεί που έχει το δωμάτιο ησυχία
θέλω να ακούω τη φωνή σου, μίλα μου

Refrain

Έσβησα τα φώτα και στη φαντασία μου μέσα
πήρα το φιλί σου κι αγκαλιά σε κράτησα
Άλλο πια δεν έχω τι να πω τι να δηλώσω
που σε θέλω τόσο που πολύ σ΄αγάπησα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: